学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
著者
書誌事項
学習到達度に関する分析的研究 : 個別学習方式と一斉指導方式の違いが及ぼす教育効果の検討 〓/ 国立教育研究所編
(国立教育研究所紀要, 第114集)
国立教育研究所, 1990.3
- タイトル別名
-
An analysis of student learning outcomes : The compartive effects of individualized instruction and traditional teacher-centered method of instruction upon student achievement and attitude in elementary school mathematics, science, and social studies in grades four through six
- タイトル読み
-
ガクシュウ トウタツド ニ カンスル ブンセキテキ ケンキュウ : コベツ ガクシュウ ホウシキ ト イッセイ シドウ ホウシキ ノ チガイ ガ オヨボス キョウイク コウカ ノ ケントウ 2
大学図書館所蔵 件 / 全2件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
この図書・雑誌をさがす
注記
ISSN 0452-3210