マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本

Bibliographic Information

マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本

梶原禎夫著

財務省印刷局, 2003.3

Other Title

Marketing and system formation in Japan

マーケティングと自律分散情報共有

Title Transcription

マーケティング ト ジリツ ブンサン ジョウホウ キョウユウ : IT ガ イカセル シャカイ エト ヘンカク オ セマラレル ニホン

Available at  / 99 libraries

Note

英文併記

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 Marketing and System Formation in Japan(Introduction—Changing Interface between Customers and Business in Japan;Japanese Style Marketing System In Comparison with That of The USA;IT,Price Competition and Restructuring of Marketing System ほか)
  • 2 マーケティングと自律分散・情報共有(対米比較で見る日本社会での情報共有化とシステム形成力;日本社会でのブランドと消費者、ブランド形成力;自律分散型システム)
  • 3 基礎調査・関連調査

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BA62762228
  • ISBN
    • 417402250X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    iii, v, 156p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top