マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本
Author(s)
Bibliographic Information
マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本
財務省印刷局, 2003.3
- Other Title
-
Marketing and system formation in Japan
マーケティングと自律分散情報共有
- Title Transcription
-
マーケティング ト ジリツ ブンサン ジョウホウ キョウユウ : IT ガ イカセル シャカイ エト ヘンカク オ セマラレル ニホン
Available at 99 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
Search this Book/Journal
Note
英文併記
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1 Marketing and System Formation in Japan(Introduction—Changing Interface between Customers and Business in Japan;Japanese Style Marketing System In Comparison with That of The USA;IT,Price Competition and Restructuring of Marketing System ほか)
- 2 マーケティングと自律分散・情報共有(対米比較で見る日本社会での情報共有化とシステム形成力;日本社会でのブランドと消費者、ブランド形成力;自律分散型システム)
- 3 基礎調査・関連調査
by "BOOK database"