マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本
Author(s)
Bibliographic Information
マーケティングと自律分散・情報共有 : ITが生かせる社会へと変革を迫られる日本
財務省印刷局, 2003.3
- Other Title
-
Marketing and system formation in Japan
マーケティングと自律分散情報共有
- Title Transcription
-
マーケティング ト ジリツ ブンサン ジョウホウ キョウユウ : IT ガ イカセル シャカイ エト ヘンカク オ セマラレル ニホン
Available at / 99 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
英文併記
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1 Marketing and System Formation in Japan(Introduction—Changing Interface between Customers and Business in Japan;Japanese Style Marketing System In Comparison with That of The USA;IT,Price Competition and Restructuring of Marketing System ほか)
- 2 マーケティングと自律分散・情報共有(対米比較で見る日本社会での情報共有化とシステム形成力;日本社会でのブランドと消費者、ブランド形成力;自律分散型システム)
- 3 基礎調査・関連調査
by "BOOK database"