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International marketing

Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen

Thomson/South-Western, c2004

7th ed

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注記

Includesbibliographical references (p. 1-18) and index

Previous ed.: Fort Worth, Tex. : Harcourt, 2001

内容説明・目次

内容説明

Offering information on a range of international marketing topics, this text begins with start-up operations, and covers market entry considerations. It concludes with the international issues confronting giant global marketers.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA63157849
  • ISBN
    • 0324190468
  • LCCN
    2002116682
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Mason, Ohio
  • ページ数/冊数
    xxvii, 666, 18, 8, 16 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
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