書誌事項

Basic marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill/Irwin, c2005

15th ed., international ed

大学図書館所蔵 件 / 6

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA71145007
  • ISBN
    • 0072525231
  • LCCN
    2004040321
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston ; New York
  • ページ数/冊数
    xli, 793, [44] p., [1] folded leaf of plates
  • 大きさ
    28 cm.
  • 付属資料
    1 CD-ROM
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ