教師の「勇気づけ」が児童の学級適応及び学級集団過程に及ぼす影響

Bibliographic Information

教師の「勇気づけ」が児童の学級適応及び学級集団過程に及ぼす影響

古城和敬研究代表者

(科学研究費補助金基盤研究(C)(2)研究成果報告書, 平成10-11年度)

[大分大学], 2000

Other Title

平成10年度-11年度科学研究費補助金(基盤研究(C)(2)研究成果報告書研究課題番号(10610127)

Title Transcription

キョウシ ノ ユウキヅケ ガ ジドウ ノ ガッキュウ テキオウ オヨビ ガッキュ ウ シュウダン カテイ ニ オヨボス エイキョウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA72619468
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [大分]
  • Pages/Volumes
    60p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top