Essentials of marketing : a global-managerial approach

書誌事項

Essentials of marketing : a global-managerial approach

William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy

(Irwin/McGraw-Hill series in marketing)

McGraw-Hill/Irwin, c2006

10th ed

大学図書館所蔵 件 / 6

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references (p. 579-634) and indexes

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA76532248
  • ISBN
    • 0072935898
  • LCCN
    2005043864
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston, Mass.
  • ページ数/冊数
    xl, 638, 11 p.
  • 大きさ
    28 cm.
  • 付属資料
    1 CD-ROM (4 3/4 in)
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ