enhancing knowledge development in marketing

著者

    • American Marketing Association
    • Bernhardt, Kenneth L.
    • Boles, James S.
    • Ellen, Pam Scholder

書誌事項

enhancing knowledge development in marketing

editors, Kenneth L. Bernhardt, James S. Boles, Pam Scholder Ellen

(AMA educators' proceedings, 2004, v. 15-2010, v. 21)

American Marketing Association, c2004-

[CD-ROM版]

  • 2004, v. 15
  • 2006, v. 17
  • 2007, v. 18
  • 2008, v. 19
  • 2009, v. 20
  • 2010, v. 21

機械可読データファイル

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Description based on 2004, v. 15

Title from disc label

Editors varies

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA78001275
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Chicago, Ill.
  • ページ数/冊数
    CD-ROMs
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ