Strategic management : concepts and cases
著者
書誌事項
Strategic management : concepts and cases
Pearson Prentice Hall, c2007
11th ed
大学図書館所蔵 全6件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Previous ed.: c2005
Includes bibliographical references and indexes
内容説明・目次
内容説明
For undergraduate and graduate strategic management courses.
For professors who want their students to understand the practical application of strategic management, David provides a skills-based, practitioner-oriented focus.
目次
PART 1 &Overview of Strategic Management
CHAPTER 1
The Nature of Strategic Management
Cohesion Case: Google, Inc.- 2005
PART 2 &Strategy Formulation
CHAPTER 2
The Business Vision and Mission
CHAPTER 3
The External Assessment
CHAPTER 4
The Internal Assessment
CHAPTER 5
Strategies in Action
CHAPTER 6
Strategy Analysis and Choice
PART 3 &Strategy Implementation
CHAPTER 7
Implementing Strategies: Management and Operations Issues
CHAPTER 8
Implementing Strategies: Marketing, Finance/Accounting, R&D,
and MIS Issues
PART 4 &Strategy Evaluation
CHAPTER 9
Strategy Review, Evaluation,
and Control
PART 5 & Strategic Management Case Analysis
How to Prepare and Present a Case Analysis
Name Index
Subject Index
Company Index
「Nielsen BookData」 より