Theorems in school : from history, epistemology and cognition to classroom practice

著者

    • Boero, Paolo

書誌事項

Theorems in school : from history, epistemology and cognition to classroom practice

editor, Paolo Boero

(New directions in mathematics and science education, v. 2)

Sense Publishers, c2007

  • : hbk
  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

Bibliographies: p. 325-327

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA81681735
  • ISBN
    • 9789077874226
    • 9789077874219
  • 出版国コード
    ne
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Rotterdam
  • ページ数/冊数
    vi, 327 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ