Harvard business review on strategic sales management

著者

書誌事項

Harvard business review on strategic sales management

(Harvard business review paperback books)

Harvard Business School Press, c2007

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

注記

"Ideas with impact"--Cover

Includes index

内容説明・目次

内容説明

You invest considerable time and money in managing your sales force. And if your company's like many, you're finding it increasingly difficult to ensure handsome returns on your investment in sales. This concise volume gives you the insights you need - from the preeminent thinkers whose work has defined the field, to the rising stars who will redefine the way we think about business.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA81742884
  • ISBN
    • 9781422114926
  • LCCN
    2007004364
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    vii, 197 p.
  • 大きさ
    21 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ