营销观念与战略

Author(s)

Bibliographic Information

营销观念与战略

威廉・M・普赖徳, O.C.费雷尓著 ; 梅清豪等译

(工商管理经典译丛 = Business administration classics, . 市场营销系列||シジョウ エイショウ ケイレツ||shi chang ying xiao xi lie)

中国人民大学出版社, 2005.6

Other Title

Marketing : concepts and strategies

Title Transcription

エイショウ カンネン ヨ センリャク

ying xiao guan nian yu zhan lue

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

原著2000年版の翻訳

审校: 梅清豪

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA82580303
  • ISBN
    • 9787300064888
  • Country Code
    cc
  • Title Language Code
    chi
  • Text Language Code
    chi
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    北京
  • Pages/Volumes
    xvi, 7, 785p
  • Size
    26cm
  • Classification
  • Parent Bibliography ID
Page Top