東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究

Author(s)

    • 馬場, 卓也 ババ, タクヤ

Bibliographic Information

東南・南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究

研究代表者 馬場卓也

(科学研究費補助金(基盤研究(B))研究成果報告書, 平成16年度〜平成18年度)

広島大学大学院国際協力研究科, 2007.3

Other Title

International comparative studies on influence of teachers' views about education on mathematics lessons at primary schools

International cooperation project towards the endogenous development of mathematics education

東南南アジア地域における小学校教師の持つ数学教育観が授業に与える影響の比較研究

Title Transcription

トウナン ミナミアジア チイキ ニオケル ショウガッコウ キョウシ ノモツ スウガク キョウイクカン ガ ジュギョウ ニ アタエル エイキョウ ノ ヒカク ケンキュウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA83746106
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    engjpn
  • Place of Publication
    東広島
  • Pages/Volumes
    iv, 224p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top