老舗ブランド「虎屋」の伝統と革新 : 経験価値創造と技術経営
Author(s)
Bibliographic Information
老舗ブランド「虎屋」の伝統と革新 : 経験価値創造と技術経営
晃洋書房, 2007.10
- Other Title
-
老舗ブランド虎屋の伝統と革新 : 経験価値創造と技術経営
- Title Transcription
-
シニセ ブランド トラヤ ノ デントウ ト カクシン : ケイケン カチ ソウゾウ ト ギジュツ ケイエイ
Available at / 108 libraries
-
Prefectural University of Hiroshima Library and Academic Information Center
588.36||N22110014424
-
University of Tsukuba Library, Library on Library and Information Science
588.36-N2210021003798
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
参考文献: p161-167
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 第1章 老舗研究の視座
- 第2章 老舗における経験価値創造と技術経営
- 第3章 御菓子司・虎屋
- 第4章 虎屋の伝統:経験価値創造
- 第5章 虎屋の革新:技術経営(MOT)
- 第6章 企業経営における経験価値創造と技術経営
- 第7章 本書の研究の到達点
- 付録 感性に訴えるものづくりのための「経験価値」とは何か
- 付録2 和菓子の世界
by "BOOK database"