売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集

Bibliographic Information

売る文化、売られた文化 : テレビコマーシャルによる文化研究を探る : 論文集

(国際シンポジウム, 第28回)

[国際日本文化研究センター], [2006]

Other Title

Selling culture, sold culture : cultural studies based on evidence from television commercials : proceedings

Title Transcription

ウル ブンカ、ウラレタ ブンカ : テレビ コマーシャル ニヨル ブンカ ケンキュウ オ サグル : ロンブンシュウ

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Note

予稿集

14th-18th March 2006

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Details

  • NCID
    BA85771170
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    [京都]
  • Pages/Volumes
    171p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
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