戦略としてのマーケティング

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戦略としてのマーケティング

ニラマルヤ・クマー著 ; 井上崇通, 村松潤一監訳 ; 山口隆久 [ほか] 訳

同友館, 2008.4

Other Title

Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation

戦略としてのマーケティング

Title Transcription

センリャク ト シテ ノ マーケティング

Available at  / 79 libraries

Note

Marketing as strategy : understanding the CEO's agenda for driving growth and innovation (Harvard business school press,2004)の全訳

その他の訳者: 菊池一夫, 石川和男, 丸谷雄一郎, 余漢燮, 佐藤敏久

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 企業変革の原動力としてのマーケティング
  • 第2章 市場セグメントから戦略的セグメントへ
  • 第3章 製品の販売からソリューションの提供へ
  • 第4章 流通チャネルの削減から拡大へ
  • 第5章 ブランド・ブルドーザーからグローバルな流通パートナーへ
  • 第6章 ブランド獲得からブランド合理化へ
  • 第7章 市場適応から市場牽引へ
  • 第8章 SBUマーケティングから全社マーケティングへ

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Details

  • NCID
    BA85791098
  • ISBN
    • 9784496044090
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    x, 302p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
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