The changing structure of the automotive industry and the post-lean paradigm in Europe : comparisons with Asian business practices
著者
書誌事項
The changing structure of the automotive industry and the post-lean paradigm in Europe : comparisons with Asian business practices
Kyushu University Press, c2008
大学図書館所蔵 全29件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
目次
- 1 Evolutionary Progress of Business or Paradigm Shift(Some Remarks on Fordism,Fordisms and Post‐Fordism;Some Thoughts on the Automotive Industry,or:Can the Past Teach the Future?;A Glance at the New Network Strategy in the Expanded European Automotive Industry)
- 2 New Strategy of Automotive Manufacturers and the Post‐Lean Paradigm(The Evolving Strategy of the European Automotive Company and the Post‐Lean Paradigm:The Case of VW and a Brief Comparison with Toyota;The Rule of Pragmatism on the Way to Global Automobile Companies:The Cases of Nissan/Renault,Mazda/Ford and the Volkswagen Group;Focus on China:Internationalization Strategies of the German and Japanese Automobile and Supplier Industries ほか)
- 3 Shift of Automotive manufacturing to Russia & Central‐Eastern Europe(Russia:A Vain Illusion or a New Frontier for Automotive Investment?;The Renaissance of Car Production in Central Eastern Europe:Knowledge Exchange and Cultural Dynamics at Skoda Auto;Trends in the European Automotive Industry and their Present and Future Consequences on Eastern German Automotive Companies)
「BOOKデータベース」 より