Arcade mania! : the turbo-changed world of Japan's game centers
著者
書誌事項
Arcade mania! : the turbo-changed world of Japan's game centers
Kodansha International, 2008
- タイトル別名
-
「ゲーセン・マニア」 : パワー全開な世界の歩き方!!
ゲーセン・マニア : 英文版
大学図書館所蔵 全13件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes index
内容説明・目次
- 巻冊次
-
ISBN 9784770030788
目次
- 1 CRANE GAMES
- 2 STICKER‐PICTURE MACHINES
- 3 RHYTHM GAMES
- 4 SHOOTING GAMES
- 5 FIGHTING GAMES
- 6 GAMES OF CHANCE
- 7 DEDICATED CABINETS
- 8 RETRO GAMES
- 9 CARD‐BASED GAMES
「BOOKデータベース」 より
内容説明・目次
- 巻冊次
-
ISBN 9784770030788
内容説明
Home of Sega, Nintendo and Sony, Japan has a unique and powerful presence in the world of video games. This book introduces overseas readers to the world of the Japanese gemu senta. It deals with a different kind of game, starting with the UFO catchers and print club machines at the entrance and continuing through rhythm games and fighting games. Home of Sega, Nintendo and Sony, Japan has a unique and powerful presence in the world of video games. Another thing that makes Japan unique in the gaming world is the prevalence of game arcades - there are 9,500 'game centres'
「Nielsen BookData」 より