The Penguin dictionary of marketing

書誌事項

The Penguin dictionary of marketing

Phil Harris

(Penguin reference books, . Reference/media/culture)

Penguin, 2009

  • : pbk

タイトル別名

The Penguin dictionary of marketing : the ultimate guide for marketers everywhere

Dictionary of marketing

大学図書館所蔵 件 / 4

この図書・雑誌をさがす

内容説明・目次

内容説明

"The Penguin Dictionary of Marketing" is the only one-volume dictionary of its kind to offer full sections of international terms, giving it a truly global readership. Covering everything from direct marketing to slogans, political marketing to corporate affairs this is ideal for A-level and undergraduate students and anyone with an interest in this exciting and innovative discipline.

「Nielsen BookData」 より

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA89269214
  • ISBN
    • 9780140515183
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    xii, 283 p.
  • 大きさ
    20 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ