The effects of participative and assigned goal setting on the fitness scores of college-age students

著者

    • Comfort, Paul Gregory

書誌事項

The effects of participative and assigned goal setting on the fitness scores of college-age students

by Paul Gregory "Greg" Comfort

[University Microfilms International], [1993]

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

***記述は遡及データによる

Thesis (Ed. D.)--University of Arkansas, Fayetteville, 1992

"93-34067"

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA89747247
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Ann Arbor, Mich.]
  • ページ数/冊数
    2 microfiches (119 p.)
  • 大きさ
    11 x 15 cm
  • 件名
ページトップへ