書誌事項

International marketing

Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen

South-Western Cengage Learning, c2010

9th ed

大学図書館所蔵 件 / 6

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes indexes

内容説明・目次

内容説明

INTERNATIONAL MARKETING is an innovative, up-to-date text ideal for anyone seeking success in this fast-paced field. You will discover topics ranging from beginning start-up operations to confronting giant global marketers. This in-depth text will prepare you to conquer the international business world!

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA9116465X
  • ISBN
    • 9781439040584
  • LCCN
    2009929199
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Mason [Ohio]
  • ページ数/冊数
    xxviii, 699, 24 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ