SCERTSモデル : 自閉症スペクトラム障害の子どもたちのための包括的教育アプローチ

Author(s)

Bibliographic Information

SCERTSモデル : 自閉症スペクトラム障害の子どもたちのための包括的教育アプローチ

バリー・M・プリザント [ほか] 著 ; 長崎勤, 吉田仰希, 仲野真史訳

日本文化科学社, 2010-2012

Other Title

The SCERTS model : a comprehensive educational approach for children with autism spectrum disorders

Title Transcription

SCERTS モデル : ジヘイショウ スペクトラム ショウガイ ノ コドモ タチ ノ タメ ノ ホウカツテキ キョウイク アプローチ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

その他の著者: エミー・M・ウェザビー, エミリー・ルービン, エミー・C・ローレント, パトリック・J・ライデル

Related Books: 1-2 of 2

  • プログラムの計画と介入

    日本文化科学社 2012.2 SCERTSモデル : 自閉症スペクトラム障害の子どもたちのための包括的教育アプローチ / バリー・M・プリザント [ほか] 著 ; 長崎勤, 吉田仰希, 仲野真史訳 2巻

    Available at 81 libraries

  • アセスメント

    日本文化科学社 2010.8 SCERTSモデル : 自閉症スペクトラム障害の子どもたちのための包括的教育アプローチ / バリー・M・プリザント [ほか] 著 ; 長崎勤, 吉田仰希, 仲野真史訳 1巻

    Available at 113 libraries

Details

  • NCID
    BB02973404
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    und
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    2冊
  • Size
    30cm
Page Top