Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach

書誌事項

Essentials of marketing : a marketing strategy planning approach

William D. Perreault, jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy

(McGraw-Hill international editions)

McGraw-Hill/Irwin, c2010

12th ed., international student ed

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注記

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

This edition of "Essentials of Marketing" has been critically revised, updated, and rewritten to reflect new concepts, new examples, and recent 'best practices'. This edition extends the strategy planning approach, integrating concepts tightly with the marketing strategy planning model.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB04217275
  • ISBN
    • 9780070172463
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xxxix, 691 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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