Attention and interest factors in advertising : survey, analysis, interpretation

著者

    • Rudolph, Harold J.

書誌事項

Attention and interest factors in advertising : survey, analysis, interpretation

by Harold J. Rudolph ; foreword by D.B. Lucas

(Printers' Ink business bookshelf publications)

Funk & Wagnalls Co in association with Printers' Ink Publishing Co., c1947

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB04464853
  • LCCN
    48000185
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New York
  • ページ数/冊数
    xviii, 119 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ