算数達成度と影響因子の考察
著者
書誌事項
算数達成度と影響因子の考察
(海外研究開発レポート, Data no. HTR-8784(G))
ハイテックリサーチ, [20--]
- タイトル読み
-
サンスウ タッセイド ト エイキョウ インシ ノ コウサツ
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
本文は英語
タイトルは表紙による
複写による合冊複製本
片面印刷
References: 論文末
収録内容
- The importance of number sense to mathematics achievement in first and third grades / Nancy C. Jordan, Joseph Glutting, Chaitanya Ramineni
- The measurement of students' achievement in teaching primary school fifth year mathematics classes / Ahmet Doğanay, Ayten Pinar Bal
- Modeling the influence of calculator use and teacher effects on first grade students' mathematics achievement / Drew Polly
- A study of the performance of 5th graders in number sense and its relationship to achievement in mathematics / Der-Ching Yang, Mao-Neng Li, Chih-I Lin
- Using item analyses and instructional conversations to improve mathematics achievement / Douglas Fisher, Donna Kopenski
- Core RED (Remediation and Enrichment Days) : the complex journey of a school and university partnership's process to increase mathematics achievement / Patricia S. Moyer...[et al.]
- The short-term and the long-term effect of primary schools and classes on mathematics and language achievement scores / Heide Pustjens...[et al.]
- The impact of charter schools on promoting high levels of mathematics achievement / Jonathan A. Plucker, Matthew C. Makel, Kelly E. Rapp
- Comparing longitudinal profile patterns of mathematics and reading in early child longitudinal study, kindergarten : the profile analysis via multidimensional scaling (PAMS) approach / Se-Kang Kim
- Exploring the impact phonological awareness, visual- spatial working memory, and preschool quantity-number competencies on mathematics achievement in elementary school : findings from a 3-year longitudinal study / Kristin Krajewski, Wolfgang Schneider
- Class, school, municipal, and state effects on mathematics achievement in Argentina : a multilevel analysis / Rubèn Alberto Cervini
- The effects of cooperative learning on Turkish elementary students' mathematics achievement and attitude towards mathematics using TAI and STAD methods / Kamuran Tarim, Fikri Akdeniz
- Mathematics achievement of Vietnamese grade 5 pupils / Patrick Griffin
- Elementary-school mathematics instruction and achievement of fourth-grade students in Japan : findings from the TIMSS 2007 assessment / J. Daniel House
- The effects of the cooperative learning method supported by multiple intelligence theory on Turkish elementary students' mathematics achievement / Dilek Işık, Kamuran Tarım