Learning and doing policy analysis in education : examining diverse approaches to increasing educational access

著者

    • Tatto, Maria Teresa
    • Bruner, Justin

書誌事項

Learning and doing policy analysis in education : examining diverse approaches to increasing educational access

editor, Maria Teresa Tatto ; contributors, Justin Bruner ... [et al.]

(Comparative and international education : adiversity of voices, v. 16)

Sense Publishers, c2012

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB15353231
  • ISBN
    • 9789460919312
  • 出版国コード
    ne
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Rotterdam
  • ページ数/冊数
    vii, 295 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ