Impact on the L2 writing ability of learners by explicit teaching of an ICT-mediated genre-based approach to writing

Bibliographic Information

Impact on the L2 writing ability of learners by explicit teaching of an ICT-mediated genre-based approach to writing

(甲南大学総合研究所叢書 / 甲南大学総合研究所編, 121)

甲南大学総合研究所, 2014.3

Other Title

情報通信技術(Information and communications technology)を媒介とするジャンル・ベース・アプローチ・ライティングによる明示的指導が学習者の第2外国語ライティング能力に与える影響

Search this Book/Journal
Note

研究者: Roger Palmer, Greg Rouault, 吉田佳代, 吉田和史, Septina Nur Iswanti

Related Books: 1-1 of 1
Details
  • NCID
    BB15416058
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    eng
  • Text Language Code
    eng
  • Place of Publication
    神戸
  • Pages/Volumes
    110 p.
  • Size
    21 cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top