Marketing in a global, digital and connected world

著者

書誌事項

Marketing in a global, digital and connected world

editors, Tom Brown, Vanitha Swaminathan

(AMA educators' proceedings, [2015,] v. 26 . 2015 winter marketing educators' conference)

American Marketing Association, c2015

[CD-ROM版]

  • 2015, v. 26

機械可読データファイル

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB21214761
  • ISBN
    • 9781510804500
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    San Antonio, Ill.
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ