What happens in marketing, stays digital : rethinking marketing in the era of unlimited data

著者

    • American Marketing Association
    • Henning-Thurar, Thorsten
    • Hofacker, Charles F.

書誌事項

What happens in marketing, stays digital : rethinking marketing in the era of unlimited data

Thorsten Henning-Thurar & Charles F. Hofacker

(AMA educators' proceedings, [2016,] v. 27 . Winter marketing academic conference ; 2016)

American Marketing Association, 2016

[CD-ROM版]

機械可読データファイル(光ディスク)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB22216321
  • ISBN
    • 9781510826663
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Las Vegas
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ