インターネット時代の広告の機能・効果と展開

Bibliographic Information

インターネット時代の広告の機能・効果と展開

高橋秀雄著

(中京大学総合政策研究叢書, No. 10)

中京大学総合政策学部, 2017.3 , 中央経済社

Other Title

インターネット時代の広告の機能効果と展開

広告の機能・効果と展開 : インターネット時代の

Title Transcription

インターネット ジダイ ノ コウコク ノ キノウ・コウカ ト テンカイ

Available at  / 100 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献あり

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB23211301
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    名古屋,[東京]
  • Pages/Volumes
    ii, iv, 175p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top