現代マーケティングの基礎知識

Bibliographic Information

現代マーケティングの基礎知識

嶋正, 東徹編著

創成社, 2017.5

改訂版

Other Title

Basic knowledge of contemporary marketing

Title Transcription

ゲンダイ マーケティング ノ キソ チシキ

Available at  / 87 libraries

Note

参考文献あり

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 マーケティングの考え方
  • 2 マーケティングの歩み
  • 3 マーケティングの進め方
  • 4 市場をつかむ
  • 5 顧客価値を創り出す
  • 6 顧客価値を伝える
  • 7 顧客価値を届ける
  • 8 地球社会におけるマーケティングの課題

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BB23842630
  • ISBN
    • 9784794425089
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    viii, 246p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top