マッピングエクスペリエンス : カスタマージャーニー、サービスブループリント、その他ダイアグラムから価値を創る

Bibliographic Information

マッピングエクスペリエンス : カスタマージャーニー、サービスブループリント、その他ダイアグラムから価値を創る

James Kalbach著 ; 武舎広幸, 武舎るみ訳

オライリー・ジャパン , オーム社 (発売), 2018.1

Other Title

Mapping experiences : a complete guide to creating value through journeys, blueprints, and diagrams

マッピングエクスペリエンス : カスタマージャーニーサービスブループリントその他ダイアグラムから価値を創る

Title Transcription

マッピング エクスペリエンス : カスタマー ジャーニー サービス ブループリント ソノタ ダイアグラム カラ カチ オ ツクル

Available at  / 106 libraries

Note

参考文献: p338-343

索引: p344-347

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1部 価値の可視化(アラインメントダイアグラムとは;エクスペリエンスマッピングの基本;戦略的洞察の可視化)
  • 第2部 マッピングのプロセス(始動—マッピングプロジェクトの開始;調査—エクスペリエンス・リサーチ;制作—ダイアグラムの描き方;アラインメント—価値のデザイン;将来のエクスペリエンスの構想)
  • 第3部 代表的なダイアグラム(サービスブループリント;カスタマージャーニーマップ;エクスペリエンスマップ;メンタルモデルダイアグラム;空間マップとエコシステムモデル)

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BB25412949
  • ISBN
    • 9784873118000
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京,東京
  • Pages/Volumes
    xx, 347p
  • Size
    19×26cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top