Empirical B-to-B marketing research : a literature-based analysis of the period between 1983 and 2012

著者

    • Kienzle, Natalie

書誌事項

Empirical B-to-B marketing research : a literature-based analysis of the period between 1983 and 2012

Natalie Kienzle

(Schriftenreihe Innovative Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis, Bd. 463)

Kovač, 2016

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Universität Hohenheim, 2016

Includes bibliographical references (p. 189-203)

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB26575020
  • ISBN
    • 9783830092797
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Hamburg
  • ページ数/冊数
    xviii, 203 p.
  • 大きさ
    21 cm
  • 分類
  • 親書誌ID
ページトップへ