Causes of brand attachment and its effet on consumers' information processing, evaluations, and behaviors

著者

書誌事項

Causes of brand attachment and its effet on consumers' information processing, evaluations, and behaviors

volume editor, Debbie MacInnis ; contributors, Bernd Schmitt, Matthew Thomson

(Legends in consumer behavior, . C. Whan Park / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 5)

Sage, 2019

  • : HB

大学図書館所蔵 件 / 3

この図書・雑誌をさがす

注記

ISBN for subseries "C. Whan Park": 9789352808236

Includes bibliographical references

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB28379282
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Los Angeles
  • ページ数/冊数
    xxxii, 399 p.
  • 大きさ
    25 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ