Integrating paradigms in a world where marketing is everywhere

著者

    • American Marketing Association
    • Goldenberg, Jacob
    • Stephen, Andrew
    • Laran, Juliano

書誌事項

Integrating paradigms in a world where marketing is everywhere

Jacob Goldenberg, Andrew Stephen, Juliano Laran

(AMA educators' proceedings, [2018,] v. 29 . Winter marketing academic conference ; 2018)

American Marketing Association, 2018

[CD-ROM版]

  • 2018, v. 29

機械可読データファイル(光ディスク)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB28924404
  • ISBN
    • 9781510860919
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    New Orleans
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ