キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
Author(s)
Bibliographic Information
キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
コロナ社, 2020.8
- Other Title
-
Mathematical models and systems for character animation : motion synthesis and artificial intelligence in 3D videogames
キャラクタアニメーションの数理とシステム : 3次元ゲームにおける身体運動生成と人工知能
- Title Transcription
-
キャラクタ アニメーション ノ スウリ ト システム : 3ジゲン ゲーム ニオケル シンタイ ウンドウ セイセイ ト ジンコウ チノウ
Available at 118 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
Search this Book/Journal
Note
引用・参考文献: p[218]-225
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 1 概論
- 2 形状変形アニメーション
- 3 スケルトンアニメーション
- 4 アニメーションシステム
- 5 環境への適応
- 6 連携と疎通
- 7 キャラクタアニメーションと人工知能
- 付録
by "BOOK database"