主体的・対話的で深い学びを目指す算数・数学科学習指導の研究

Bibliographic Information

主体的・対話的で深い学びを目指す算数・数学科学習指導の研究

日本教材文化研究財団編

(調査研究シリーズ, 82)

日本教材文化研究財団, 2020.9

Other Title

主体的対話的で深い学びを目指す算数数学科学習指導の研究

Title Transcription

シュタイテキ・タイワテキ デ フカイ マナビ オ メザス サンスウ・スウガクカ ガクシュウ シドウ ノ ケンキュウ

Available at  / 10 libraries

Search this Book/Journal

Note

文献あり

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BC03661801
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    103p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top