Regaining relevance: doing research that reshapes the practice of marketing

著者

書誌事項

Regaining relevance: doing research that reshapes the practice of marketing

editors, Bernard Jaworski, Neil Morgan

(AMA educators' proceedings, [2016,] v. 27 . Summer AMA conference 2016)

American Marketing Association, 2016

[CD-ROM版]

  • [2016,] v. 27

機械可読データファイル

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BC03986974
  • ISBN
    • 9781510839120
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Atlanta
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ