Marketing on Fire : Burning Questions, Hot New Methods, and Practical Ideas Worth Spreading

著者

書誌事項

Marketing on Fire : Burning Questions, Hot New Methods, and Practical Ideas Worth Spreading

Keisha Cutringht, James Alvarez Mourey, Renana Peres

(AMA educators' proceedings, 2019. v. 30 . AMA Summer Academic Conference ; 2019)

American Marketing Association, 2019

[CD-ROM版]

  • 2019. v. 30

機械可読データファイル(光ディスク)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Title from disc label

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BC03988379
  • ISBN
    • 9781713805236
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Chicago
  • ページ数/冊数
    CD-ROM
  • 大きさ
    4 3/4 in
  • 親書誌ID
ページトップへ