ゲーム産業白書 The annual game industry report in 2021
Author(s)
Bibliographic Information
ゲーム産業白書 = The annual game industry report in 2021
メディアクリエイト, 2022.5
- 2022
- Title Transcription
-
ゲーム サンギョウ ハクショ
Access to Electronic Resource 1 items
Available at / 19 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Description
新たな芽吹き。再統合、拡大、融合…!「遊び」を惹き起こす技術と業態。見えてきた2030年までの産業ベクトル、メタバースがもたらすゲーム「メタバース1.0」、NFTが加速させるゲームのサービス化、地方創生の担い手としてのeスポーツ。
Table of Contents
- 01 市場動向&規模
- 02 新品分析
- 03 中古分析
- 04 トレンド分析
- 05 韓国・台湾市場
- 06 業界各論
- Appendix
by "BOOK database"