3DCGの数理と応用
Author(s)
Bibliographic Information
3DCGの数理と応用
(メディアテクノロジーシリーズ, 1)
コロナ社, 2023.7
- Other Title
-
Mathematics and applications of 3DCG
- Title Transcription
-
3D CG ノ スウリ ト オウヨウ
Access to Electronic Resource 1 items
-
-
3DCGの数理と応用
2023.7.
-
3DCGの数理と応用
Available at / 103 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
その他の著者: 土橋宜典, 向井智彦, 藤澤誠
引用・参考文献: p[227]-238
Description and Table of Contents
Table of Contents
- 第1章 サーフェスメッシュによる形状処理(序論;スムージング ほか)
- 第2章 レンダリング(序論;陰影計算 ほか)
- 第3章 キャラクタアニメーション(序論;キャラクタアニメーションの基礎 ほか)
- 第4章 物理シミュレーション(序論;剛体シミュレーション ほか)
by "BOOK database"