Bibliographic Information

3DCGの数理と応用

三谷純編 ; 高山健志 [ほか] 共著

(メディアテクノロジーシリーズ, 1)

コロナ社, 2023.7

Other Title

Mathematics and applications of 3DCG

Title Transcription

3D CG ノ スウリ ト オウヨウ

Access to Electronic Resource 1 items

Available at  / 103 libraries

Note

その他の著者: 土橋宜典, 向井智彦, 藤澤誠

引用・参考文献: p[227]-238

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1章 サーフェスメッシュによる形状処理(序論;スムージング ほか)
  • 第2章 レンダリング(序論;陰影計算 ほか)
  • 第3章 キャラクタアニメーション(序論;キャラクタアニメーションの基礎 ほか)
  • 第4章 物理シミュレーション(序論;剛体シミュレーション ほか)

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

Page Top