A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem
著者
書誌事項
A world disrupted : marketing's role in understanding, adapting and transforming the business ecosystem
(AMA educators' proceedings, [2023] ; v. 34 . AMA summer academic conference ; 2023)
American Marketing Association, c2023
[CD-ROM]
- 2023, v. 34
機械可読データファイル(光ディスク)
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Proceedings of a meeting held 4-6 August 2023, San Francisco, California, USA