Smudging composition lines of identity and teacher knowledge : cross-cultural narrative inquiries into teaching and learning

著者

    • Chan, Elaine
    • Ross, Vicki

書誌事項

Smudging composition lines of identity and teacher knowledge : cross-cultural narrative inquiries into teaching and learning

edited by Elaine Chan and Vicki Ross

(Advances in research on teaching : a research annual / editor, Jere Brophy, v. 46)

Emerald Publishing, 2024

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BD06020141
  • ISBN
    • 9781837537433
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Leeds
  • ページ数/冊数
    viii, 213 p.
  • 大きさ
    24 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
ページトップへ