当事者視点から探る知的障害者の「学び」の本質

Author(s)

Bibliographic Information

当事者視点から探る知的障害者の「学び」の本質

日本特別ニーズ教育学会『SNEジャーナル』編集委員会編

(SNEジャーナル / SNE学会誌「SNEジャーナル」編集委員会編集, 第30巻第1号)

文理閣, 2024.10

Other Title

Exploring the "learning" of persons with intellectual disabilities and issues in intellectual disability education explored from the perspectives of the parties involved

当事者視点から探る知的障害者の学びの本質

Title Transcription

トウジシャ シテン カラ サグル チテキ ショウガイシャ ノ「マナビ」ノ ホンシツ

Available at  / 8 libraries

Note

表現種別: テキスト (ncrcontent), 機器種別: 機器不用 (ncrmedia), キャリア種別: 冊子 (ncrcarrier)

タイトルは奥付による

その他のタイトルは英文目次による

発行者: 日本特別ニーズ教育学会

文献あり

Related Books: 1-1 of 1

  • SNEジャーナル

    SNE学会誌「SNEジャーナル」編集委員会編集

    文理閣

Details

  • NCID
    BD09283442
  • ISBN
    • 9784892599644
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    170p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top