当事者視点から探る知的障害者の「学び」の本質
Author(s)
Bibliographic Information
当事者視点から探る知的障害者の「学び」の本質
(SNEジャーナル / SNE学会誌「SNEジャーナル」編集委員会編集, 第30巻第1号)
文理閣, 2024.10
- Other Title
-
Exploring the "learning" of persons with intellectual disabilities and issues in intellectual disability education explored from the perspectives of the parties involved
当事者視点から探る知的障害者の学びの本質
- Title Transcription
-
トウジシャ シテン カラ サグル チテキ ショウガイシャ ノ「マナビ」ノ ホンシツ
Available at / 8 libraries
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
表現種別: テキスト (ncrcontent), 機器種別: 機器不用 (ncrmedia), キャリア種別: 冊子 (ncrcarrier)
タイトルは奥付による
その他のタイトルは英文目次による
発行者: 日本特別ニーズ教育学会
文献あり