STEAM等の教科等横断的な視点から検討する教育課程の在り方 : エンジニアリングや意思決定等を含む新しい探究に向けて : 報告書 Symposium on curriculum reform from cross-curricular perspectives such as STEAM toward a new inquiry including engineering and decision-making
Author(s)
Bibliographic Information
STEAM等の教科等横断的な視点から検討する教育課程の在り方 : エンジニアリングや意思決定等を含む新しい探究に向けて : 報告書 = Symposium on curriculum reform from cross-curricular perspectives such as STEAM toward a new inquiry including engineering and decision-making
(教育改革国際シンポジウム, 令和5年度)
国立教育政策研究所, 2024.9
- Title Transcription
-
STEAM トウ ノ キョウカ トウ オウダン テキ ナ シテン カラ ケントウ スル キョウイク カテイ ノ アリカタ : エンジニアリング ヤ イシ ケッテイ トウ オ フクム アタラシイ タンキュウ ニ ムケテ : ホウコクショ
Available at / 4 libraries
-
Library of Education, National Institute for Educational Policy Research
370.6||122||2023a400063345
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
表現種別: テキスト (ncrcontent), 機器種別: 機器不用 (ncrmedia), キャリア種別: 冊子 (ncrcarrier)
シンポジウムは2024年3月9日(土)開催
英語版: p137-278
初等中等教育 058