STEAM等の教科等横断的な視点から検討する教育課程の在り方 : エンジニアリングや意思決定等を含む新しい探究に向けて : 報告書 Symposium on curriculum reform from cross-curricular perspectives such as STEAM toward a new inquiry including engineering and decision-making

Bibliographic Information

STEAM等の教科等横断的な視点から検討する教育課程の在り方 : エンジニアリングや意思決定等を含む新しい探究に向けて : 報告書 = Symposium on curriculum reform from cross-curricular perspectives such as STEAM toward a new inquiry including engineering and decision-making

国立教育政策研究所 [編]

(教育改革国際シンポジウム, 令和5年度)

国立教育政策研究所, 2024.9

Title Transcription

STEAM トウ ノ キョウカ トウ オウダン テキ ナ シテン カラ ケントウ スル キョウイク カテイ ノ アリカタ : エンジニアリング ヤ イシ ケッテイ トウ オ フクム アタラシイ タンキュウ ニ ムケテ : ホウコクショ

Available at  / 4 libraries

Search this Book/Journal

Note

表現種別: テキスト (ncrcontent), 機器種別: 機器不用 (ncrmedia), キャリア種別: 冊子 (ncrcarrier)

シンポジウムは2024年3月9日(土)開催

英語版: p137-278

初等中等教育 058

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BD11340990
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    278p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top