マーケティング・マネジメント : 競争的戦略時代の発想と展開
Author(s)
Bibliographic Information
マーケティング・マネジメント : 競争的戦略時代の発想と展開
プレジデント社, 1983.3
[第4版]
- Other Title
-
コトラーマーケティングマネジメント
Marketing management : analysis, planning, and control
- Title Transcription
-
マーケティング マネジメント : キョウソウテキ センリャク ジダイ ノ ハッソウ ト テンカイ
Available at / 193 libraries
-
Research Institute for Economics & Business Administration (RIEB) Library , Kobe University図書
6759-231080000048608
-
Tokiwa University Media and Information Technology Center
675.2-K,675.2-K,675.2-K,675.2-K00157281,00162668,00162669,00162670
-
Doshisha University Library (Imadegawa)
A675;K502-1FL;8500236560/50;8304084937/50;8402161850/50;8407060963
-
Agriculture, Forestry and Fisheries Research Information Technology Center (AFFRIT)
675||Kot190000115161
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Note
原著第4版の翻訳