成功するテレビ広告 : 1,000のケースを科学的に分析

Bibliographic Information

成功するテレビ広告 : 1,000のケースを科学的に分析

デビッド・W.スチュワート,デビッド・H.ファース著 ; 堀建司郎訳

(広研シリーズ)

日経広告研究所, 1988.4

Other Title

Effective television advertising.

一、○○○のケースを科学的に分析

Title Transcription

セイコウ スル テレビ コウコク : 1,000 ノ ケース オ カガクテキ ニ ブンセキ

Available at  / 29 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN03244288
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    229p
  • Size
    19cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top