Bibliographic Information

消費者需要 : 新しいアプローチ

K.J.ランカスター原著 ; 桑原秀史訳

(マーケティング名著翻訳シリーズ)

千倉書房, 1989.10

Other Title

Consumer demand : a new approach

Title Transcription

ショウヒシャ ジュヨウ : アタラシイ アプローチ

Available at  / 129 libraries

Note

参考文献: p201-202

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 第1部 理論(基本的選好モデル;特性空間における分析;需要理論;選好の分布;拡張と修正)
  • 第2部 応用(理論の適用;グループ分析;関連特性と先験的基準;合衆国の自動車市場への適用に伴う顕示的関連)

by "BOOK database"

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN04093359
  • ISBN
    • 4805106050
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    3, 4, 202, 3, 5p
  • Size
    22cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top