新・消費者心理の読み方・活かし方 : 何を企画し、どう創るか : ヒット商品を生む8つの戦略

Bibliographic Information

新・消費者心理の読み方・活かし方 : 何を企画し、どう創るか : ヒット商品を生む8つの戦略

伊吹卓著

(PHP business library)

PHP研究所, 1983.10

Title Transcription

シン ショウヒシャ シンリ ノ ヨミカタ イカシカタ : ナニ オ キカク シ ドウ ツクルカ : ヒット ショウヒン オ ウム 8ツ ノ センリャク

Available at  / 2 libraries

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BN04548663
  • ISBN
    • 4569211712
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    215p
  • Size
    18cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top